שלטי פנים וחוץ אפקטיביים, הינם חיוניים למטרות המיתוג של כל בית עסק באשר הוא. בין אם מדובר בשלטי ניאון או שלטי חוצות, פעולת הצבתם תוכל לתרום להבאת לקוחות חדשים אל בית העסק או לשמר את תשומת הלב של הלקוחות הקיימים. על מנת לשפר את רמת השילוט של בית העסק, מומלץ לשקול לגבי מיקומו של השלט, עיצוב השלט, שילוב של הודעות תמציתיות בשלט ושינויים תכופים מעת לעת.
עיצוב ומיקום שלט מתקדם, לא רק שמשפר את דימויו של בית העסק, אלא אף יכול לעזור בהגדלת המכירות על ידי לקוחות קיימים וגם למשוך לקוחות חדשים אל המקום.
כיצד ניתן לעשות זאת נכון אתם שואלים? המשיכו לקרוא..
מיקום נכון של השלט
הדבר הראשון והחשוב שיש לקחת בחשבון הינו אופן הצבת השלט. אין זה משנה עד כמה השלט שבחרתם אל בית העסק שלכם נראה טוב וחדשני, אם וכאשר לא תציבו אותו במיקום הנכון, לא תזכו בחשיפה שרציתם. על השלט להיות ממוקם באופן שיהיה נוח ונגיש לקריאה מכול מקום ומבלי להתאמץ כלל.
המיתוג נמצא בעיצוב
עיצוב שלט ייעשה על ידי שילוב לוגו החברה או בית העסק בו. לכול חברה באשר היא קיים לוגו ייחודי משלה אשר מכיל את סמל החברה ואת שמה. הלוגו, נועד לשווק את החברה וליצור לה רמת חשיפה איכותית ומקסימלית. על מנת ליצור שלט שימשוך את תשומת ליבם של הלקוחות, מומלץ לבחור בעיצוב אשר יכיל צבעים חדים וברורים לעין, אותיות גדולות וברורות ושילוב נכון של הצבעים.
שילוב הודעות תמציתיות
הליך נוסף אשר מומלץ לקחת בחשבון הינו שילוב של הודעות תמציתיות וממצות בשלט. על ההודעה להיות קצרה וקולעת, אשר באמצעות מס’ מצומצם של מילים ניתן יהיה להעביר את המסר הרצוי אל הלקוח. ניתן אף להוסיף הודעות על מבצעים והנחות חדשים של בית העסק, דבר אשר מגדיל את כמות הלקוחות המבקרים במקום ומשפר את היקף המכירות הכללי.
שמירה על חדשנות
מומלץ לתכנן מראש מס’ עיצובי שלטים שונים אל בית העסק, על מנת שיהיה ניתן בזמן הרצוי לעדכן ולשנות את השלט אשר יוקם במקום. לקוחות אוהבים חדשנות וכאשר מחליפים אל בית העסק את השלט מעת לעת, דבר זה מייצג מקום שמהנה לשוב ולבקר בו בשנית.
להמשך פרטים וקבלת פתרונות שילוט מקצועיים אל בית העסק שלכם, תוכלו להזין את פרטיכם בעמוד צור קשר באתר ואנו נשמח לחזור אליכם עם ההצעה המשתלמת ביותר.