כבר מזמן לא סוד ששילוט עסקי יכול להיות מפתח ברמה השיווקית. בין אם מדובר על שלטים שפונים ללקוחות מזדמנים (Walking Costumers) ובין אם לפתרונות אחרים (כמו שילוט פנים, שלטי הכוונה, שלטי פרסומת וכדומה), ההשקעה בשילוט איכותי ומקצועי משתלמת בטווח הקצר והארוך.
אין ספור מחקרים ממשיכים להוכיח שהפרסום בשלטים עובד גם בעולם שבו אנחנו חשופים בלי הפסקה לפרסומות ותקשורת דיגיטלית. שלט נכון עם המסר הנכון שמותקן במיקום הנכון עשוי להיות הצלחה של ממש.
אחד מחומרי הגלם הפופולריים בעיצוב שלטים הוא PVC. מהם יתרונותיו ומדוע הוא כה נפוץ בייצור שלטים? למה המומחים ממליצים על התקנת שלטים מ-PVC? על כך בקצרה בכתבה הבאה.
למה לעצב שלטים מ-PVC ומהם יתרונות חומר הגלם?
PVC, או בשמו המקצועי – פוליוויניל כלוריד, הוא חומר פלסטי שנחשב לאחד הפולימרים הנפוצים. ייצורו המסחרי החל לפני כ-80 שנה ומאז ועד היום התחום רק צובר תאוצה. יותר ויותר תעשיות מוצאות ב-PVC פתרון מושלם לצרכים פונקציונאליים ודרישות עיצוביות.
בכל הנוגע לעיצוב שלטים PVC מספק יתרונות רבים. הוא איננו שביר, זמין בעוביים שונים לפי הזמנה, מתאים לכל תוכנית ומעניק גמישות מרבית. זאת לצד העובדה שמדובר בחומר קשיח ועמיד. על פי רוב שלטים שעשויים מ-PVC הם שלטי אותיות חתוכות או שלטים מבוססי לוגו בהתאמה אישית.
עמידות, תנאי אקלים ומיקומים שונים
PVC מתמודד בצורה נפלאה עם כל תנאי אקלים וכל מיקום. ניתן להתקין שלטי PVC הן בחוץ והן כשילוט פנים. את השלטים אפשר לעצב עם תאורה מתאימה ולצבוע במגוון מרקמים וטקסטורות כיד הדמיון הטובה. מעבר לכל אלה שלטי PVC דורשים תחזוקה שוטפת קלה בלבד.
פופולריות שהולכת וצומחת
הביקוש לשלטים איכותיים מ-PVC הולך ומתגבר כאשר הטכנולוגיה משתפרת וכך גם איכות חומרי הגלם. החיתוך המדויק שניתן לבצע והגמישות העיצובית של החומר הופכים את ה-PVC אפוא לאחד המומלצים בקרב אנשי המקצוע בתחום השלטים.
לסיכום, להלן כמה מהיתרונות הידועים של שלטים אשר מבוססים על אותיות חתוכות מ-PVC. ראשית, שלטי אותיות חתוכות מ-PVC הם שלטים בולטים במיוחד שנראים למרחק. שנית, אלו שלטים אשר משלבים באלגנטיות עיצוב פשוט עם מראה מרשים. הבחירה ב-PVC כחומר גלם מאפשרת לעצב שלט בכל צורה, בכל גוון ובכל סגנון. לפי העיצוב הייחודי והספציפי של העסק ובהתאם למטרה שהוגדרה מראש. כמו כן, PVC עמיד בתנאי מזג אוויר שונים לרבות טמפ’ קיצוניות.